29

وزیراعلیٰ پنجاب نے بارشوں کے باعث واسا اور انتظامیہ کو الرٹ رہنے کا حکم دیدیا

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا بارشوں کے باعث واسا اور انتظامیہ کو الرٹ رہنے کا حکم ، کہا نشیبی علاقوں میں بارش کے پانی کی جلد نکاسی کو یقینی بنایا جائے ۔

اپنے بیان میں سردار عثمان بزدار نے کہا کہ واسا حکام اور انتظامیہ نکاسی آب کے لیے تمام وسائل بروئے کار لائیں ۔ نکاسی آب کے کام کو بارش کے دوران اور بارش کے بعد بھی جاری رکھا جائے ۔ انہوں نے کہا کہ ضروری مشینری کے ذریعے نکاسی آب کو کم سے کم وقت میں یقینی بنایا جائے ۔ نکاسی آب کے لیے وضع کردہ پلان پر عملدرآمد یقینی بنایا جائے ۔

امریکی خاتون کی ہوائی جہاز کا دروازہ کھولنے کی کوشش، عملے نے سیٹ سے باندھ دیا
وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ بارشی پانی کے جلد نکاس میں غفلت برداشت نہیں کروں گا ۔ شہریوں کو مشکل کا سامنا نہیں ہونا چاہیے ۔ ٹریفک رواں دواں رکھنے کے لئے بھی خصوصی انتظامات کئے جائیں ۔ واساز انتظامی اور ٹریفک پولیس کے حکام فیلڈ میں موجود رہیں ۔ ہر علاقے میں بارش اور نکاسی آب کے انتظامات کا خود جائزہ لے رہا ہوں ۔

لاہور سمیت پنجاب کے مختلف شہروں میں کہیں ہلکی اور کہیں موسلا دھار بارش سے موسم سہانا ہو گیا ۔ ٹھنڈی ٹھنڈی ہوائیں چلنے سے حبس اور گرمی کے ستائے لوگوں نے سکھ کا سانس لیا ۔

ابر رحمت سے موسم تو خوشگوار ہو گیا لیکن موسلا دھار بارش سے نشیبی علاقے زیر آب آ گئے ۔ لوگوں کو آمدورفت میں مشکلات کا سامنا رہا اور بارش کے باعث بازار اور گلیاں پانی سے بھر گئے ۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں